"RUCH, RUCH, RUCH JEST TWOIM PRZYJACIELEM WIĘC ĆWICZ, ĆWICZ, ĆWICZ W DNI POWSZEDNIE I W NIEDZIELĘ"

Administrator  
Odsłony: 444  

warto wiedziec image 5

            Witajcie Kochani! Sposobów na nudę jest wiele, ale najlepszym z nich oczywiście jest RUCH!!!Zachęcamy Was do codziennej aktywności fizycznej, która jest niezbędnym elementem naszego prawidłowego rozwoju i zdrowia.  Ruch rozwija nasze mięśnie, wpływa na prawidłowy wzrost i kształt kości, rozwija układ krążeniowo-oddechowy, podnosi sprawność i wydolność fizyczną. Czyli jednym słowem same pozytywy. Aby aktywność fizyczna przynosiła odpowiednie efekty, powinna być systematyczna. Zacznij już dziś!

            Pamiętaj każdy trening musisz rozpocząć od ROZGRZEWKI. Ćwiczenia na rozgrzewkę nie tylko chronią nas przed kontuzjami i przygotowują organizm do wysiłku, lecz także mogą podnieść nasze możliwości wysiłkowe. Poniżej link do wykonania prawidłowej rozgrzewki.

ROZGRZEWKA - https://www.youtube.com/watch?v=SGuKDNvBo_U

            Po solidnej rozgrzewce możemy przejść do części głównej treningu. Dziś proponujemy Wam wykonanie treningu cardio w raz z rodzicami. Trening ten, zwany też inaczej treningiem wytrzymałościowym to forma ćwiczeń mająca na celu poprawę wydolności serca. Pomaga schudnąć, doskonale działa na układ krążenia, dotlenia i pozytywnie wpływa na funkcjonowanie całego organizmu. Do wykonania ćwiczeń nie potrzebujecie nic prócz butelki wody. Wykonajcie 3 serie, w każdej po 9 ćwiczeń przez 30 sekund. Powodzenia! Poniżej link do treningu

TRENING CARDIO - https://www.youtube.com/watch?v=VgBp1eu8xUM

            Mamy nadzieję, że daliście radę i wykonaliście 3 serie. Teraz najprzyjemniejsze. Po każdym treningu niezbędne jest wykonanie ćwiczeń rozciągających, rozluźniających. Stretching pomaga uniknąć kontuzji, zmniejsza odczuwanie bólu po wysiłku fizycznym, napięcie mięśniowo - stawowe, odpręża i relaksuje. Poniżej link do ćwiczeń rozciągających po treningu.

ĆWICZENIA ROZCIĄGAJĄCE - https://www.youtube.com/watch?v=zn9M1BADSpw&t=83s

            Postarajcie się każdego dnia znaleźć czas i poćwiczyć, chociaż 30 minut. To jeden z podstawowych warunków Waszego zdrowia. Ćwiczcie, zdrowo się odżywiajcie i dbajcie o siebie!

Nauczyciele wychowania fizycznego